Jul 7 13

Кампания Успей с нас – Стани предприемач, работи за себе си

by ADX.BG

Стартира новата кампания на едно от най-големите общества в IT сектора. Мястото, на което то се организира е форума Предприемач.ком

Кампанията има за цел да привлече повече потребители във форума, като обществото вече сформирало се от  години насам, да помогне на новите членове да придобият знанията нужни, за да старт свои интернет бизнес. Инициативата е поета от всички потребители на форума, като в това число и много сайтове, социални канали и други форуми.

Всеки, който иска да се научи да прави успешен бизнес в интернет, то това е неговото място. Добре дошли са и хора, които искат просто да си докарат допълнителни доходи от мрежата. Всеки един от хората там е на линия и ще даде компетентното си мнение и предложение.

Повече за кампанията можете да видите тук: Успей с нас

За да станете част от инициативата, вижте повече тук: Стани част от кампанията ни днес

 

Oct 22 12

Представяне на DimiTech.net

by ADX.BG

DimiTech.net е информационен портал с постоянно нарастваща популярност, който предоставя на потребителите актуални новини в сферата на информационните технологии.

Сайтът включва каталог с програми, като за всяка една от тях се представя кратко и качествено описание, информация за лиценза на програмата, официална страница, изглед на програмата и връзки за изтегляне на софтуера.

Създаден е форум, за обмяна на опит и дискутиране на актуални въпроси и всякакви проблеми.

В сайта ще откриете специална секция Статии, където се публикуват текстове под формата на компютърни уроци (за почти всичко) – програми, графики, операционни системи, дизайн и web дизайн, програмиране и други полезни образователни материали. Тази част от сайта е изключително ценна за Вас – потребителите.

Категорията ДимиУчител включва материали за ученици и студенти по Български език и литература. Всички материали в сайта са на разположение на посетителите безплатно.

В подбора на информация DimiTech.net се води от разбирането, че днес технологиите са задължителна част от живота на всички и колкото по-добре сме информирани, толкова по-качествено живеем. Затова ние се стремим своевременно да информираме нашите фенове за новостите в информационните технологии.

Медията в момента е в преговори с ADX.BG, като до няколко дни се очаква тя да стане един от 8те сайта, запълващи потфолито на IT мрежата.

May 29 12

SEM Days Bucharest – Всичко за SEO, PPC & Social Media

by ADX.BG
Специалисти от SEOmoz, Distilled и Bitdefender ще посетят най-голямата конференция на Балканите посветена на маркетинга за търсачки – SEM Days Bucharest

На 05 и 06 юни в Букурещ ще се състои SEM Days – едно събитие за онлайн маркетолози и анализатори, където те ще обменят идеи и опит за своите кампании и интереси, тенденции на пазара.


Ако искате да разберете дали PPC рекламата или SEO е по-ефективната маркетинг тактика, как да гарантирате видимост на марката си в интернет и как да увеличите ефективността от усилията на интернет маркетинг активностите си, SEM Days ви обещава да отговори на въпросите ви и да ви даде познания как да придобиете необходимите ви умения.

Програмата на събитието включва:

* Панелна дискусия за ролята на онлайн бранд маркетинга и SEO, PPC, практиките в социалните медии и качественото съдържание в сайтовете;
* Панелна дискусия за крос- медия маркетинг стратегиите;
* Уъркшопи.

Сред лекторите са имена като Ранд Фишкишн – изпълнителен директор и основател на SEOmoz и Ралф Тегтмайер (aka Fantomaster), както и доказани професионалисти от Румъния и Европа. Организаторите очакват над 300 посетители от цяла Източна Европа.

Сайтът на събитието за повече информация и записания е: http://semdays.ro/en/

Apr 27 12

Бизнесът в Интернет не почива на национални празници!

by ADX.BG

Казвам се Свилен Николов и се занимавам с Интернет бизнес от момента, в който през 2005 г. случайно прочетох книгата The Perfect Store. Книгата се разказва за историята на eBay. Имам различни проекти в различни сфери и през свободното си време се старая да споделя наученото чрез моя блог за малък бизнес ( businessworkshop-bg.com )

Искам да благодаря на колегите от рекламна мрежа ADX, които ме поканиха да гостувам със статия при тях. За мен е удоволствие и шанс да споделя идеите си с по-голяма аудитория и винаги приемам такива покани с голям ентусиазъм.

Една от основните причини да се насоча към онлайн бизнес е фактът, че бизнесът работи практически 24/7, без да тече наем, СОТ и други разходи. Все още имам офлайн проекти и въпреки, че ми харесва да се отдавам на почивка, все повече започвам да осъзнавам, че всъщност един офлайн бизнес страда изключително много, когато се насъберат доста почивни дни в месеца или климатичните условия не позволяват функционирането му. Когато човек е притиснат от разходи, свързани с наем и поддръжка на търговски обект, особено по време на сериозна криза като нашата, на него не му е до празници. Достатъчно е януари да не се работи и да няма клиенти една седмица заради снега, за да не излезе сметката накрая на месеца. 3-4 допълнителни почивни дни, както през април също имат огромно значение, защото хората често са в празнично настроение и излизат извън града ден по-рано, а след това бързат да свършат натрупалите се задачи и нещата се регулират чак 2-3 дни след изтичането на празниците. Разбира се, тук ще направя две уточнения. Моите наблюдения са свързани с малкия бизнес и с определени търговски ниши. Например, при малкия бизнес често няма служители на смени и ако има почивни дни, почиват всички и обектът/офисът е затворен, а и едва ли много хора ще предпочетат да останат в града и да ходят по магазините ако има 3-4 почивни дни един след друг. Разбира се, има супермаркети, заведения, големи магазини и.т.н., които си работят по празниците и когато има лоши климатични условия, но според мен и при тях сериозно намалява оборотът и потокът с клиенти. Няма да крия и че при онлайн бизнеса също намаляват приходите при наличие на доста празници или почивни дни един след друг, но пък това не важи за лошото време. Основната разлика тук и нещото, което ме спечели е, че без значение дали някой е закупил нещо от моя електронен магазин този месец, аз не плащам наем, ток и СОТ за него.

Пожелавам успех на всички, които искат да успеят в Интернет!

Apr 20 12

22% ръст на интернет рекламата в САЩ

by ADX.BG

Интернет пазарът в САЩ отбеляза ръст от цели 22% за изминалата година, което е 31,7 млрд. долара. Ръстът е на база предходната 2010 година, като Mashable, цитиращ експертите на Interactive Advertising Bureau, съобщи, че приходите са рекорди за индустрията и това вещае добро бъдеще за този рекламен канал – интернет.

Приходи от около 1,6 милиарда долара или 149% бележат мобилните устройства. В сравнение с другите международни пазари делът им е сравнително малък, но остава факт, че те са минали през погледа на всеки интернет потребител, ровещ се из мрежата.

Рекламите в търсачките се е увеличила с цели 27%, като е докарала приходи от 11,7 милиарда долара. По този начин тя е безспорен номер едно сред другите категории, като например онлайн рекламата във видеоформат, която е генерирала 1,8 милиарда долара и бележи ръст от 29% спрямо миналата година. Увеличението на рекламата в различни нишови и генерални сайтове е 15%, с приход от 11,1 милиарда долара, което я поставя и на завидното второ място.

Специалистите от Interactive Advertising Bureau са на мнение, че мобилната реклама ще има все по-голямо значение и ръст в близко бъдеще. Но това щяло да се случва за сметка на другите звена от дигиталните медии. Едно от основните причини да смята така е, че все по-често потребители прекарват пред мобилните си устройства в ежедневието си.

Репортът разграничи и топ рекламодателите, генерирали тези приходи и ръс, като първи се класират търговците с 22%, телекомите с 12% и туристическите агенции с 8%.

Пълен репорт на IAB може да бъде открит тук.

Apr 9 12

Комуникацията – връзката между социалните медии и продажбите

by ADX.BG

Социалните медии напълно промениха начина, по който се продават продуктите и услугите онлайн. И все пак все още има фирми, които използват социалните медии единствено и само за спам техните, публикувайки купон кодове и безсмислени блог постове за това колко голям е бизнесът им. Още през 2010 г., проучване на  WhiteHorse установи, че само 52% от B2C и едва 32% от B2B бизнеса използват социален маркетинг, въпреки че над 80% от маркетинговите специалисти в двата сектора, използват социалните медии. Цифрите вероятно са малко по-добри от последните две години, което все още показва сериозно несъответствие между компании, които правят профили във Facebook или Twitter в сравнение с компании, които активно продават там. Правилата на играта при продажбите са се променили и всяка компания, която иска да увеличи продажбите си трябва се пригоди към тях.

Обърнете внимание на социалните медии и се уверете, че направите следното:

Никога не ползвайте Twitter като инструмент за спам

Ключът към успешната социална продажба е комуникацията. Ако задушавате Вашия Twitter акаунт с оферта, следваща друга оферта, бъдете сигурни, че няма да пожънете голям успех с продажбите си там. Точно обратното, можете да предизвикате лоши отзиви в пресата – HabitUK е типичния пример със своите практики в Twitter през 2009 г. Може би ще имате един или двама души случайно натъкнали се на офертите Ви и склони да се възползват от тях, но ако действително искате да използвате Twitter като инструмент, за да продавате продукти или услуги, ще трябва да комуникирате с Вашата целева аудитория. Най-добрия сценарии е някой да следи Вашия Twitter профил, за да изглежда, че действително човек седи зад него. За популярността на продукта или услугата Ви предлагаме да използвате Twitter, като ангажирате хора, които говорят за това (клиенти, потребители или маркетинг отдела Ви). Наблюдава се практиката да се търсят хора, започващи теми за сходни продукти или услуги на Ваш конкурент или чужд играч. Дори ако комуникацията с тях не доведе до продажба, то поне прави впечатление на останалата част от аудиторията, че проявявате активен интерес към потенциалните си клиенти. Това говори много за Вас и вдъхва доверие, като довежда до повече потребителски трафик, следователно и продажби.

Използвайте специално направена страница (landing page) за всяка една кампания

Централизацията е много важна за всяка една социална кампания в медиите. Клиентите бързо ще загубят интерес, ако трябва да отидат на лов за повече информация относно промоциите Ви. За да се преборите с този проблем, използвайте фирмения си Facebook профил като начин за достигане до Вашите потребители. Имате хубава и добре структурирана страница в тази социална мрежа? Това е супер, защото благодарение на нея Ви ще можете да публикувате текущи промоции или да отговаряте на зададените от феновете въпроси. Когато изпращате бюлетини или други маркетингови материали към Вашите потребители, точно тази страница във Facebook ще е идеалното място, на което ще можете да комуникирате с тях и да следите всичко ставащо чрез детайлни статистики в администрацията й. Ще забележите, че хората ще дойдат бързо на тази страница, за да получат актуална информация, като това ще увеличи потребителите в нея и страницата Ви ще расте с всеки изминал ден.

Имате хора, събудете ги, за да говорят

Потребители в социални медии искат да се почувстват така, сякаш им се обръща специално внимание. Ако публикуват въпрос във Facebook или Twitter и отговора Ви отнема повече от няколко часа, можете да се обзаложите, че ще започнат да се оглеждат за конкурента компания. Сложете някой, който в рамките на работното време ще прави мониторинг на социалните медийни канали, през час, само за да се уверете, че не губите потенциални продажби, от това, че потребителите се чувстват игнорирани. Часовите зони и работно време се синхронизират трудно, но по-честото проверяване на тези канали, Ви гарантира, че ще загубите минимален брой потенциални клиенти. Важна част от продажбите винаги е била това, че клиентът трябва да е щастлив, и това не се е променило през годините. Просто трябва да сте малко по-на разположение, за да правите това.

Социалният маркетинг не е лесен за практикуване, но пък той е и изключително полезен. Тук имате пълен контрол върху това, което потенциалните потребители виждат което го прави и силно адаптивен. Тъй като все повече и повече хора започват да използват социалните медии, маркетинговата кампания в тях ще има по-жизненоважно значение за успеха на един бизнеса. Така че се уверете, че Вашата компания практикува социален маркетинг, които общува с клиенти, а не просто ги залива с оферти.

Повярвай ми – след като започнете да общуване, ще започнете да продавате.

Apr 4 12

Какъв старт е подходящ за Вас

by ADX.BG

Представяте ли си деня, в който стартирате свои собствен бизнес? Да поемете контрола върху доходите си, следвайки собствен график и взимайки сами решенията?

В тези дни на икономическа несигурност, когато съкращения и безработица доминират, идеята да започванете бизнес вече не изглежда чак толкова рискова в сравнение с традиционната работа от девет до шест.

Сега, когато сте решили да се потопите в предприемаческия живот, не знаете какъв тип бизнес да изберете, който да е точно за вас? Кое можете да използвате от качествата си и активите, за да си помогнете в бизнеса? Ето шест съвета за избор на бизнес, който е точно за Вас:

1.Покажете Вашите силни страни и интереси

Не сте сигурен в какво да се съсредоточите? Нека миналите преживявания ви бъдат водач. Може би сте прекарали шест години изготвяйки маркетингови стратегии за някоя фирма. Може би сте известен с това, че организирате най-креативните рождени дни за Вашите деца. Помислете за всичко това, което имате зад гърба си като предишен опит (включвайки работа и хобита), като помислите над това как можете да го внедрите в успешен бизнес.

Създавайте списък с умения, които обхващат това, в което сте добри и областите, в които сте експерт. Извадете нещата, които обичате да правите в отделен. Сега сравнете тези два списъка и вижте дали има пресечна тока между интересите ви и Вашите силни страни. Опитайте се да се сетите за някой бизнес модел, приближаващ се до комбинацията.

2. Не се притеснявайте, че преоткривате колелото (просто направете по-добро)

Притеснявате се, че Вашата бизнес идея не е оригинална? Много започващи предприемачи допускат грешката като мислят, те трябва да са първи, за да са успешни. Да, пазарът винаги има нужда от новатори, но нов играч на пазара не означава непременно, че е обречен. Помислете за това. Starbucks не е първата компания, която продава кафе (дори скъпото кафе) и едва ли ще бъде последната.

Вместо да се мъчите да измисляте нова идея, погледнете към Вашия целеви пазар и вижте там където има празнота, да бъдат запълнена. Много хора в реалния свят са влезнали в наситени с играчи пазари, но са се отличили като клиентски-ориентирани, отзивчиви и малки сериозени бизнеси. Отличителната Ви черта ще Ви помогне много.

3. Направете “парти” теста

OK. Представете си, че сте на коктейл, парти или друго подобно събитие, и Ви се задава неизбежния въпрос: “И така, с какво се занимаваш?” Помислете за това как бихте отговорите на всеки потенциален бизнес партньор. Горди и развълнувани ли сте описвайки новия си бизнес? Или сте малко смутен, стремящ се да насочите разговора в друга посока?

С разиграването на този сценарии (тест), Вие ще си помогнете да разкриете истинските си чувства относно потенциала на бизнес идея Ви. Не всеки голям бизнес би се асимилирал добре от хората на коктейла (и това е ОК), но е важно да говорите гордо и страстно за Вашето начинание, това е ключ към успеха.

4. Съобразете се с финансовото си състояние

При избор на бизнес идея, ще трябва да бъдете реалисти по отношение на финансирането й. По-голямата част от нововъзникващите не успяват, защото не разполагат с достатъчно капитал, за да уцелят през първите дни. Ако не разполагате с достатъчно капитал, за да дадете силно рамо на Вашия бизнес и успоредно с това да покриете личните си финансови нужди за най-малко шест месеца до една година, трябва да обмислите друг вариант за бизнес си или финансирането му.

Има някои добри новини относно финансирането. Thomson Reuters/PayNet Small Business Lending Index, който измерва общия обем на финансирането на малкия бизнес в САЩ, скочи с 18% през януари в сравнение с този от преди една година. Това бележи осемнайстия пореден двуцифрен ръст на индекса. Чуждото финансиране е винаги опция.

5. Придържайте се към стил си

Ако искате да скочи в предприемачесвото, но не сте съвсем сигурни какъв точно да е бизнеса, най-вероятно вие търсите точно определен начин на живот. Трябва да направите така, че Вашият нов бизнес да отговаря на начина Ви на живота, който водите или искате да водите.

Например, ако имате семейни задължения, помислете за колко време можете се отдалечите от дома си. Ако търсите гъвкавост в лицето на работа от тропическия плаж едната седмица и от ски-пистите през следващата, ще е нужно да започнете бизнес, който да може да се управлява виртуално. И имайте предвид, че като собственик на бизнес няма да можете да се излежавате по цял ден, трябва да бъдете почти винаги прикован към Вашия лаптоп или телефон.

6. Правете това, което обичате, но …

Всички сме чували поговорката “Прави това, което обичаш и парите ще дойдат сами.” Това не е точно така. Да, страстта е важно нещо. Но за да превърнете страстта си в печеливш бизнес, трябва да задоволите нуждите (на пазара), които другите имат. Всеки обожава да седи на плажа, но не всеки би могъл да трансформира тази си страст в стабилен доход.

Не забравяйте, че пазарът не изпълнява Вашите мечти. Клиентите харчат пари за продукти и услуги, които отговарят на техните нужди и желания. За да излезете на печалба, се фокусира върху това как страстта Ви може да бъде полезна за другите.

Накратко, когато се решава какъв бизнес да започнете, не забравяйте да се консултирате с главата си и със сърцето си. Затегнете коланите си и се пригответе за едно невероятно, вълнуващо и изморително препускане, което ще Ви се отплати.

Feb 14 12

ADX.BG разшири мрежата си, присъединявайки още два IT сайта

by ADX.BG

По този начин се превърна в най-голямата IT медия в България.

Основана през 2009 г., ADX.BG започва да обединява най-големите сайтове за информационни технологии, като в началото бяха включени 3 от най-значимите форуми в тази област: predpriemach.com, joomla-bg.com, webmasterbg.org (сегашните searchengines.bg).

Рекламната мрежа присъедини още два големи IT сайта към себе си – setcombg.com и androidbg.com. Чрез партньорството си с вече присъединените predpiemach.com и joomla-bg.com, ADX.BG стана най-голямата медия, предоставяща изцяло IT аудитория. Със свойте 80 000 регистрирани потребителя, над 650 000 уникални посетители месечно и 7 милиона импресии на месец, тя посреща големи имена в бизнеса като: ICN.BG, Delta.bg, Централна Кооперативна Банка, Банка Пиреос и други. Предоставяйки статистики в реално време, планиране на кампании и консултации в тази насока, мрежата дава на своите рекламодатели пълна прозрачност и сигурност.

Предоставянето на таргетиран и качествен трафик е една от основните цели на разрастналата се IT мрежа, като бъдещите й амбиции се фокусират изцяло върху иновационните разработки и подобрения, работещи както за потребителите, така и за нейните клиенти. Мениджмънтът на компанията ще съсредоточи усилията си върху подобряване на системата за управление на кампаниите и улеснение при създаване на клиентски кампании, както и върху интеграцията на сегашните и бъдещи партньорски сайтове, индивидуалната визия на всеки един от сайтовете и разработването и разрастването им.

Всички хора, стоящи зад партньорските сайтове вярват в това, което правят и в неговия голям потенциал за развитие и всеки, който следи развитието на компанията ще види много скоро още по-добрите резултати, постигнати от екипа й.

За ADX.BG:

ADX.BG е рекламна медия, осъществяваща връзката между рекламодателя и собствениците на сайтове, като работи максимално прозрачно и за двете страни. Обособявайки се като най-голямата IT медия, ние имаме за цел да предоставим качествена реклама в областта на информационните технологии, като зад компанията стои екип от професионалисти с дългогодишен опит и доказани умения.

Nov 10 09

„АДЕКС.БГ” ООД е правното име на рекламната мрежа ADX.BG

by ADX.BG

Бихме желали да съобщим, че правното име на търговската фирма, чрез която ще оперира рекламната мрежа ADX.BG е „АДЕКС.БГ” ООД, дружество регистрирано в град София.

Регистрацията на юридическо лице бе и последната административна пречка, преди да можем да пристъпим към реална оперативна дейност, директни разговори с потенциални клиенти и партньори.

Дружеството ще се представлява от Иво Апостолов и упълномощени от него лица.
Дружеството напрактика е джойнт венчър между трите форума, които го основават.

Oct 28 09

Стартира новата рекламна мрежа ADX.BG

by ADX.BG

ADX.BG, новата рекламна мрежа, стартира днес – (28.10.2009 г.). Единствена по рода си, мрежата предоставя на рекламодателите възможността да съсредоточат вниманието си върху определени пазарни ниши. Възможностите й са изцяло базирани на последните иновации, предлагани в онлайн рекламния бизнес.

За момента мрежата обединява в голям рекламен канал три от най-големите сайтове в IT сферата – Predpriemach.com, Webmasterbg.org и Joomla-bg.com, които генерират средно по 700 000 импресии на месец, като регистрираните в нея над 10 000 потребителя обменят информация в областта ежедневно. Както е при Web 2.0, генерираното съдържание я прави и постоянно развиващ се сегмент в отрасъла.

ADX.BG е изцяло основана на нуждите на бизнеса, който търси по-добро място за позициониране на продуктите или услугите си. За целта са предоставени рекламни пакети, отговарящи на различните типове рекламодатели. Предимствата, които съпътстват услугите, предлагани от ADX.BG, са лесно и гъвкаво управление на рекламния пакет, както и стандартните позиции, носещи доброто качество и име на онлайн медията. Персоналното внимание е част от предимствата, с които тя се отличава на българския пазар. И преди всичко, рекламодателите имат пълна прозрачност и яснота за протичането на всяка тяхна кампания.

Проектът е създаден от професионалисти, градили имиджа и опита си в областта на онлайн маркетинга повече от 6 години. Прозрачното и лесно управление на рекламните кампании се извършва изцяло от общ софтуер, който цели да даде пълна и ясна картина във всяка секунда от стартирането на кампанията.

Независимо от това колко голям е клиентът, екипът на ADX.BG предоставя професионални консултации за по-добро монетизиране на всяка дейност, предприета от него.

За ADX.BG:
ADX.BG е онлайн рекламна мрежа, изградена изцяло върху добре предлагани услуги, професионализъм и оригиналност.

www.adx.bg
Банко Стоянов